Връзка с нас: office@biomall.bg 0887 077 988
Български
Начало Ново ! Промоции Всички Марки

Не забравяйте за минералите през лятото

Търсене в блога
от Мария Милушева | Публикувано в Новини, Витамини и минерали | 1 коментара. | 1165 прегледа на този пост

Минералите тонизират организма в летните дни

Магнезият е онзи елемент, който енергизира всяка клетка от нашия организъм.

В разгара на летните горещини наблягаме повече на ползата от витамините в пресните плодове и зеленчуци, а минералите остават на заден план. Тялото ни е съставено от органични и неорганични молекули - витамини, ферменти и белтъчини, както и минералите, които се срещат не само в човешкото тяло, но и в неживата природа. Те от своя страна не са по – маловажни за живота. Веществата, необходими в голямо количество  са калий, калций, натрий, фосфор, магнезий и сяра. Тялото ни сигнализира при недостиг на всеки един от тях с характерни симптоми и затова спазването на балансиран хранителен режим е задължително.

Калий - минерал за сърцето

Калият е ключов елемент за дейността на нервните клетки, мускулите и отделителните функции. При дефицит на калий се появява раздразнителност, невъзможност за съсредоточаване, нарушения в сърдечната дейност. Денонощната потребност от калий е 2-3 грама.

Храни със съдържание на калий: картофи, домати, броколи, грах, лешници, гъби и кайсии.

Магнезий - естествен антидепресант

Магнезият е онзи елемент, който енергизира всяка клетка от нашия организъм. Препоръчителната дневна доза при мъжете е 330 мг, а при жените 280 мг. Много от симптомите при недостиг на магнезий включват косопад, рушене на ноктите, поява на кариеси, свръхчувствителност към промените във времето, разсеяност, главоболие, повишено кръвно налягане и депресивни състояния. Недостигът на магнезий е свързан и с повишен риск от ракови заболявания.

За да имате здрави кости, да не се забавя растежа на косата, както и да не се появяват бели петна върху ноктите ви, трябва да приемате калций.

Храни със съдържание на магнезий: магданоз, ленено семе, семена от чия, зърнени или брашнени варива, зелени салати.

Калций -  безспорният минерал №1

Калцият може да се свърже с голям кръг от протеини, променяйки тяхната биологична активност.За да имате здрави кости, да не се забавя растежа на косата, както и да не се появяват бели петна върху ноктите ви, трябва да приемате калций. Дневната норма за възрастен човек е 400 мг, а за тези, които са над 50 години, за бременните и кърмещите, както и за подрастващите - 1000 -1500 мг.

Храни със съдържание на калций: мляко, сирене, ядки, канела и зеле.

Не забравяйте за минералите през лятото Автор: Biomall.bg | .
Биомол - Магазин за хранителни добавки за здраве и красота!
Биомол се стреми да Ви предложи интереси статии на теми - живота, хранителни добавки, здравословно хранене и различни болести и превенцията им.
Рейтинг: 4.9


Коментари (1)

Напишете коментар

Вашето име:


Рейтинг: Лош           Добър

Въведете кода за сигурност от картинката:




Вашият коментар: Note: HTML не е преведен!
#{message}
#{time_ago}

Нови продукти

Ново -15%
95.00 лв 80.75 лв
Промо оферта изтича след:
При възникване на спор, свързан с покупка онлайн можете да ползвате сайта ОРС. Комисия за защита на потребителите. Областни дирекции по безопасност на храните - Филиал Пловдив.
Редизайн и разработка Web Design & SEO
© 2015 | Всички права запазени!