Връзка с нас: office@biomall.bg 0887 077 988
Български
Начало Ново ! Промоции Всички Марки

Диета за косата – част 2

Търсене в блога
Горещо от Блога
| Публикувано в Диети, Новини, Здравословно хранене, Витамини и минерали, Коса, кожа и нокти | Все още няма коментари. | 2088 прегледа на този пост

Мастните киселини Омега-3 и Омега-6 са полезни за косата, за това трябва да се приемат редовно.Диета против косопад

Какво трябва да включва диетата ни, за да се предотврати загубата на коса?

Витамин В6

Въведете в диетата си храни, съдържащи този витамин, който помага за предотвратяване на загуба на коса, тъй като неутрализира действието на хормона DHT (на т. нар. мъжки хормон, отговорен за косопада). Витамин В6 също така предотвратява заболявания на кожата и скалпа (пърхот, мазна, суха, чувствителна кожа и др.)

Къде можем да го намерим?

  • Пшеничен зародиш, говеждо месо, риба, мляко и яйца.

Мастните киселини Омега-3 и Омега-6.

Те са от съществено значение за здравето на косата, защото биологичните мембрани на епителната тъкан също съставляват хидролипиден филм, който поддържа като цяло и здрава кожа, и кожата на главата. Също така стимулират микроциркулацията на кожата и така помагат на косата да расте здрава и издръжлива; допринасят и за производството на кератин, протеин от структурата на косата. Накрая, има съдоразширяващо и противовъзпалително действие.

Можем да ги намерим  в "мазнини" на риба: скумрия, херинга, треска, сардини, риба тон, сьомга.

Съотношението между омега-3 и омега-6 трябва да бъде балансирано, т.е. от 1 до 4.

Поради недостатъчно хранителни навици и понижено присъствие на риба в диетата връзката им става неустойчива в полза на Омега-6 (т. е. от 1 до 20). Това не възпрепятства възпалителните състояния.

Липсата на Омега-3 е толкова честа, че ако не консумирате достатъчно риба в диетата си, най-доброто решение е да опитате с добавки.

Какво трябва да включим в диетата си, ако искаме здрава косаКакво още трябва да включим в диетата си?

  • Витамините А, С и Е с известните си антиоксидантни свойства (плодове и зеленчуци)

  • Цинк, селен, мед (зрял боб, месо, риба)

  • Бета-каротин и биофлавоноиди.

В случай на изчерпване на капилярна структура, е възможно с добавка на метионин и L-цистеин да се блокират свободните радикали и да укрепите косата си.

Разбира се, правилното балансирано хранене подобрява качеството на косата, като се започне от корена.

Веществата, най-полезни за косата, са:

Диета за косата – част 2 Автор: Biomall.bg | .
Биомол - Магазин за хранителни добавки за здраве и красота!
Биомол се стреми да Ви предложи интереси статии на теми - живота, хранителни добавки, здравословно хранене и различни болести и превенцията им.
Рейтинг: 4.9


Коментари (0)

Напишете коментар

Вашето име:


Вашият коментар: Note: HTML не е преведен!
Рейтинг: Лош            Добър

Въведете кода за сигурност от картинката:




#{message}
#{time_ago}
При възникване на спор, свързан с покупка онлайн можете да ползвате сайта ОРС. Комисия за защита на потребителите. Областни дирекции по безопасност на храните - Филиал Пловдив.
Редизайн и разработка Web Design & SEO
© 2018 | Всички права запазени BioMall™