Връзка с нас: office@biomall.bg 0887 077 988
Български
Промоции Ново !

Правила за здравословна вечеря

Търсене в блога
Горещо от Блога
| Публикувано в Новини, Здравословно хранене | Все още няма коментари. | 4609 прегледа на този пост

Съдържание на Правила за здравословна вечеря


Първото и най важно правило за здравословното ядене вечер е да не превръщате вечерята в най-основното и обилно хранене за деня.Първото и най важно правило за здравословното ядене вечер е да не превръщате вечерята в най-основното и обилно хранене за деня. Всеки знае, че от най-много калории се нуждаете сутрин, защото тогава имате най голяма нужда от енергия. Здравословното хранене подчертава, че вечерята Ви трябва да съдържа между 450 и 625 калории.

Две основни неща, които трябва да се опитате да спазвате, са: по-малко сол, ако може без, ще е най-добре, и да не натоварвате стомаха си. Прекалената употреба на сол може да доведе до много проблеми. Винаги можете да заместите солта на масата с чубрица, черен и червен пипер или други ароматни подправки. За да не натоварвате стомаха си, ограничете количеството приемана храна след 20:00 часа. Избягвайте преяждането.

През целия ден между храненията Ви препоръчваме, ако огладнеете, да похапвате плодове или ядки. Желателно е те да са или ябълки, или бадеми. Бадемите трябва да се консумират с мярка, докато ябълки можете да ядете колкото си поискате.  

Малки правила за здравословно готвене: 

  • Зеленчуци и плодовете е добре да се консумират в сурово състояние. Зеленчуци и плодовете е добре да се консумират в сурово състояние. Ако се преработват топлинно, те губят всичките си ценни качества и дори могат да бъдат вредни за стомаха.
  • Изключете от вечерното си меню мазнините и храните, които са термично преработени. Това включва готвенето с олио, пърженето, както и топлинната преработка на храни с високо съдържание на мазнини като сирене, кашкавал и др.
  • Опитайте се да замените печената храна, като я приготвяте на пара.   

Ако целта Ви е да отслабнете, изключете от менюто си за вечеря следните храни:

  • Сладка царевица
  • Мляко
  • Сладки храни и напитки (с добавена захар или фруктоза)
  • Плодове
  • Картофи
  • Тиква
  • Домати
  • Моркови
  • Хляб и тестени изделия
Правила за здравословна вечеря Автор: Biomall.bg | .
Биомол - Магазин за хранителни добавки за здраве и красота!
Биомол се стреми да Ви предложи интереси статии на теми - живота, хранителни добавки, здравословно хранене и различни болести и превенцията им.
Рейтинг: 4.9


Коментари (0)

Напишете коментар

Вашето име:


Вашият коментар: Note: HTML не е преведен!
Рейтинг: Лош            Добър

Въведете кода за сигурност от картинката:




#{message}
#{time_ago}
При възникване на спор, свързан с покупка онлайн можете да ползвате сайта ОРС. Комисия за защита на потребителите. Областни дирекции по безопасност на храните - Филиал Пловдив.
Редизайн и разработка Web Design & SEO
© 2018 | Всички права запазени BioMall™