Връзка с нас: office@biomall.bg 0887 077 988
Български
Начало Ново ! Промоции Всички Марки

25 леки закуски, които ще Ви осигурят енергия за целия ден – част 2

Търсене в блога
Горещо от Блога
| Публикувано в Новини, Плодове и зеленчуци, Храни и напитки | Все още няма коментари. | 2880 прегледа на този пост

Овесът е един от най-здравословните въглехидрати, които можете да намерите.

11. Овесена каша:

Овесът е един от най-здравословните въглехидрати, които можете да намерите. Опитайте се да хапнете овесена каша сутрин и след 25 минути можете да изядете някакъв плод или, ако все още сте гладни, зелен коктейл. Поръсете с канела овесената каша за още по-голяма полза и вкус. Канелата е една изключително ароматна подправка, която се използва за добавяне на вкус и мирис към храната. В наши дни канелата обаче не се използва само за това: Екстракт от Канела 1000 мг 80 таблетки | Natrol. Aнтиоксидантните ползи от канелата спомагат за намаляването на излишните килограми.

12. Диня

Динята е идеална за лека закуска, особено през лятото.

Динята е идеална за лека закуска, особено през лятото. Тя съдържа ликопен, който, както вече беше споменато, е свързан с предотвратяването на рака. За максимална полза яжте диня на празен стомах. Подобно на други ненишестени/немазни плодове, се разгражда бързо и трябва да премине успешно в стомаха, за да не ферментира преждевременно след бавното разграждане на останалата част от храната. Ликопенът е важен фитонутриент и това го прави един от най-мощните антиоксиданти, доказано от научни изследвания по цял свят. Той представлява силно изразен червен фитохимикал от групата на каротеноидните пигменти. Опитайте Ликопен 15 мг 30 таблетки | Natrol – намалява нивата на  холестерола и предотвратява образуването на ракови болести и сърдечно-съдови заболявания.

13. Кокосово мляко:

Пиенето на кокосово мляко е един от най-добрите начини за естествена хидратация на кожата.

Пиенето на кокосово мляко е един от най-добрите начини за естествена хидратация на кожата. То е изпълнено с електролити и има детоксикиращи свойства. Младите кокосови орехи са най-добри, но не винаги можем да си ги набавим. Днес можете да намерите кокосово мляко в картонени кутии в повечето магазини за здравословни храни. Опитайте Anti Age Complex 50 мл – кремът от серията Naturalis е богат на хидратиращи и противостареещи съставки и защитава кожата от стареене.

14. Зелена салата:

Няма нищо по-добро от зелена салата, за осигуряване прилив на енергия

Няма нищо по-добро от зелена салата за осигуряване прилив на енергия. Зелените зеленчуци са пълни с витамини и минерали, които се усвояват много бързо, така че да се почувствате енергизирани. Използвайте лек лимонов сос, това е идеалният начин да получите малко храна, когато чувствате липса на енергия. За повече енергия вземете One Daily Мултивитамини и мултиминерали за жени и One Daily Мултивитамини и мултиминерали за мъже 100 таб с Ликопен.

15. Ананас:

Ананасът се усвоява лесно и съдържа бромелаин ензим, който помага на храносмилането и има пречистващи свойства

Ананасът се усвоява лесно и съдържа бромелаин – ензим, който помага на храносмилането и има пречистващи свойства. Отново, не забравяйте да поемате ананас на гладен стомах и не го комбинирайте с други продукти. Вижте Кверцетин Бромелаин капсули | Doctor's Best – бромелаинът представлява протеолитичен ензим с растителен произход. Той разгражда белтъците в нашия организъм. Спомага ефективните храносмилателни процеси на протеините в стомаха ни. Бромелаин извършва и разграждане на белтъци в кръвния поток. Също повишава имунната система.

16. Боровинка:

Боровинките са вкусна, енергизираща закуска

Боровинките са вкусна, енергизираща закуска. Тези плодове са известни също и с техните енергийни стимулиращи свойства за повишаване на активността на мозъка, така че е добре да ги изядете преди тест или когато просто трябва да се съсредоточите. Тези плодове са винаги в изобилие! Вижте още: Продукти, които отнемат от силата и енергията ни.

17. Авокадо:

Авокадото ще поддържа кожата ви гладка и млада.

Изпълнено с влакна, здравословни мазнини и фибри, авокадото може да бъде един от основните продукти във Вашия ден. То ще поддържа кожата Ви гладка и млада. Известно е, че авокадо помага за намаляване на нивата на холестерола. Ако не искате да го ядете просто така, опитайте да добавите авокадото в салата. Прочетете още: Вкусни рецепти с авокадо.

18. Необработено мюсли (мюсли, съставено само от онези компоненти, които Вие обичате):

Мюслито е добра закуска, ако се чувствате гладни в средата на деня.

Мюслито е добра закуска, ако се чувствате гладни в средата на деня. Уверете се, че сте избрали мюсли, което не е било прекомерно преработено (по-добре изберете сурово, ако можете да намерите такова), за предпочитане без глутен и един тон захар. А най-добре, опитайте се да си го направите сами от елда.

19. Билков чай:

Можете да пиете билков чай​​, ако не искате да се ядете през нощта, сутринта или в средата на деня.

Можете да пиете билков чай​​, ако не искате да се ядете през нощта, сутринта или в средата на деня. Просто бъдете сигурни, че няма кофеин. Най-подходящ е червеният ройбос, тъй като съдържа много антиоксиданти и има приятен вкус.


20. Сушени смокини:

Сушените смокини изненадващо добре пречистват кръвта, помагат за премахване на слуз и токсини от тялото ни.

Сушените смокини изненадващо добре пречистват кръвта, помагат за премахване на слуз и токсини от тялото ни. Уверете се, че избрания от Вас производител не е добавил допълнително захар и други подобрители. Смокините съдържат доста захар, така че трябва да ограничите размера на порцията до няколко парченца. Ако имате някакви проблеми с кандидоза или нивата на захарта, трябва да избягвате да ядете сушени и да ядете повече пресни плодове.

Ягодите съдържат фибри, много витамин С и биотин

21. Ягода:

Страхотен продукт, съдържащ фибри, много витамин С и биотин (добър за кожата, косата и ноктите), и фолиева киселина. Ягодите са богати на антиоксиданти. Перфектен избор за лятото

Вижте повече за ягодите на Осем заблуди за здравословната храна - част 2.

Киноа - зърнена култура, която перфектно допълва вашата диета

22. Киноа:

Киноа – зърнена култура, която перфектно допълва Вашата диета, защото е пълноценен протеин, съдържащ незаменими аминокиселини. Това е един от най-богатите на хранителни вещества продукт, който само трябва да изберете.

Краставиците са добре известни като зеленчуци, богати на минерален силиций.

23. Краставица:

Краставиците са добре известни като зеленчуци, богати на минерален силиций. Това е вкусна, овлажняваща и подхранваща закуска, хубава сама по себе си. Опитайте се да направите салата от краставици с оцет от натурален ябълков сайдер.

24. Кисело зеле:

Киселото зеле е храна, богата на пробиотици.

Киселото зеле е храна, богата на пробиотици. Пробиотиците допринасят за образуването на витамин B, който, можете да сте сигурни, ще Ви запълни деня с енергия. Вижте Ацидофилус Пробиотик капсули | Natrol. Пробиотиците са по-известни като лактобацили. Това са част от групата на полезните чревни бактерии. В организма пробиотиците имат основна роля и тя е да подпомагат усвояването на храната, която приемаме. И, не на последно място, помагат на правилното функциониране на стомашно-чревната перисталтика.

25 леки закуски, които ще Ви осигурят енергия за целия ден – част 2 Автор: Biomall.bg | .
Биомол - Магазин за хранителни добавки за здраве и красота!
Биомол се стреми да Ви предложи интереси статии на теми - живота, хранителни добавки, здравословно хранене и различни болести и превенцията им.
Рейтинг: 4.9


Коментари (0)

Напишете коментар

Вашето име:


Вашият коментар: Note: HTML не е преведен!
Рейтинг: Лош            Добър

Въведете кода за сигурност от картинката:




#{message}
#{time_ago}
При възникване на спор, свързан с покупка онлайн можете да ползвате сайта ОРС. Комисия за защита на потребителите. Областни дирекции по безопасност на храните - Филиал Пловдив.
Редизайн и разработка Web Design & SEO
© 2018 | Всички права запазени BioMall™