Връзка с нас: office@biomall.bg 0887 077 988
Български
Топ продукти за Ново ! Промоции

Каква е тайната за плоския корем?

Търсене в блога
Горещо от Блога
| Публикувано в Новини, Спорт, тренировки и упражнения | Все още няма коментари. | 1440 прегледа на този пост

Плоския корем е мечта на всяка втора жена, хранете се здравословно.

Плоският корем е мечта на всяка втора жена, а тази зона е една от най-проблемните в женското тяло. Ще Ви зарадваме – не е нужно да прекарвате часове във фитнес залата, чакайки така желания ефект. Спестете пари и ценно време, като изпробвате тези простички техники за оформяне на красив плосък корем. Единственото, което се иска от Вас, е постоянство и усърдие и резултатите няма да закъснеят!

  • Нека започнем от храната. За да има видим резултат, изключете алкохола, захарта и преработените храни.
  • Наблегнете на рибата и пресните плодове и зеленчуци. 
  • Взимайте добавки с рибено масло. Те изгарят мазнините и са чудесен доставчик на есенциални мастни киселини.
  • Не пропускайте закуската и не вечеряйте след 20:00 часа.
  • Намалете прекалено солените храни, тъй като солта задържа вода, а това пък води до подуване. Това се отнася не само за корема, но и за останалата част от тялото и особено за краката и ръцете.
  • Вместо това наблягайте на богати на калий храни, сред които екзотичните плодове като манго, папая, авокадо или банани.

Алкохолът е враг на плоския и оформен корем. Всеки знае за ефекта на „биреното коремче“. Напитките с високо съдържание на алкохол дехидратират организма, което причинява и не особено приятния подпухнал вид.

Сега ще изброим няколко кратки и много ефикасни упражния за извайване коремната мускулатура:

Плоският корем е мечта на всяка втора жена.1. Вдигане на таза от лег

За целта лягате на удобно шалте по гръб, като свиете краката и коленете. Разтворете стъпалата малко повече от ширината на таза, а ръцете – отстрани до тялото. Повдигайте таза, като по този начин се стягат не само мускулите на корема, но и тези в седалищната област и постигате двоен резултат. Необходими са около 15 до 20 повторения.

2. Оформяне на страничните коремни мускули

Сядате удобно на пода, като дясната ръка сгънете в лакътя, а лявата опънете настрани от Вас. С ръката, която е свита, бавно направете усукване в кръста до най-крайната позиция, която можете. Десният Ви крак трябва да е вдигнат и да сочи в противоположната посока. И тук се правят по 15-20 серии, а след кратка почивка започвате упражнението и в другата посока.

3. Навеждания напред

Сядате на пода с изпънати, но плътно долепени до пода крака. Стягате мускулите на корема и се навеждате напред, като също навеждате и главата надолу, а глезените хващате с ръце. Направете минимум 15 повторения.  

След упражненията не забравяйте, че сте изразходили доста енергия и тялото Ви се нуждае от добра хидратация. Съветът тук е – пийте вода, но изчакайте няколко минути след тренировката и не прекалявайте с количеството.

Каква е тайната за плоския корем? Автор: Biomall.bg | .
Биомол - Магазин за хранителни добавки за здраве и красота!
Биомол се стреми да Ви предложи интереси статии на теми - живота, хранителни добавки, здравословно хранене и различни болести и превенцията им.
Рейтинг: 4.9


Коментари (0)

Напишете коментар

Вашето име:


Вашият коментар: Note: HTML не е преведен!
Рейтинг: Лош            Добър

Въведете кода за сигурност от картинката:




#{message}
#{time_ago}
При възникване на спор, свързан с покупка онлайн можете да ползвате сайта ОРС. Комисия за защита на потребителите. Областни дирекции по безопасност на храните - Филиал Пловдив.
Редизайн и разработка Web Design & SEO
© 2018 | Всички права запазени BioMall™