Връзка с нас: office@biomall.bg 0887 077 988
Български
Промоции Ново !

Как да избегнем преяждането?

Търсене в блога
Горещо от Блога
| Публикувано в Новини, Здравословно хранене | Все още няма коментари. | 2236 прегледа на този пост

Съдържание на Как да избегнем преяждането?


Как да избегнем преяждането?

Ако можете да избирате, винаги започвайте със сурови продукти, като например салатаПредполагам, че на всеки се е случвало да хапне малко повече и след това да не може да помръдне, защото е преял. Много лесно е да си кажем: "Просто не се тъпчи", но когато храната ни е вкусна, ние си я изяждаме много бързо и не оставяме време на стомаха да си свърши работата.

  • Ако можете да избирате, винаги започвайте със сурови продукти, като например салата. Това ще помогне на храносмилането и усвояването на храната и с по-малко количество храна ще се заситите по-бързо.
  • Не бързайте, когато се храните, яжте бавно и дъвчете старателно. Приемайте храната на малки хапки за по-добро сдъвкване и разтваряне от ферментите на слюнката.
  • Наблегнете на енергийната храна, изобилстваща от витамини и минерали, като зеленчуците, плодовете, меда, ядките и други. Вижте Кои храни не съдържат калории?
  • Хранете се редовно и не пропускайте хранене, за да избегнете чувството на глад и след това евентуалното преяждане.
  • Не е лошо да си припомните основните принципи на здравословно хранене, припомнете си и за това, кои продукти са съвместими и кои не.Не удължавайте периода между две хранения и винаги планирайте с какво ще се храните за всяко последващо хранене. Ако трябва, носете си храна, предварително приготвена за следващото Ви ядене.
  • Избягвайте да пиете течности по време или веднага след хранене, като единствено изключение прави да пийнете малко топла вода, ако не можете да преглъщате или имате чувството, че храната Ви е заседнала в стомаха.
  • Не е лошо да си припомните основните принципи на здравословното хранене, припомнете си и за това, кои продукти са съвместими и кои не.
  • Винаги се хранете в приятна атмосфера и в добро настроение, избягвайте да приемате храна, когато сте под стрес, иначе храната ще се превърне в начин да се отвлечете от неблагоприятно душевно състояние.
  • Ограничете максимално всичко, което съдържа захар. Намалете употребата на картофи, пшеница, царевица и продукти, приготвени от брашно (хляб, кифли, банички), а така също и грис, елда, булгур, овесени ядки. Всичко, изброено до тук, има неприятно действие върху нивото на захарта в кръвта и последващо чувство за глад след употребата на тези продукти. 
  • Прочистете червата и черния си дроб – резултатът от това е подобряване усвояването на храната и намаляване потребността от нея с 20%.
Как да избегнем преяждането? Автор: Biomall.bg | .
Биомол - Магазин за хранителни добавки за здраве и красота!
Биомол се стреми да Ви предложи интереси статии на теми - живота, хранителни добавки, здравословно хранене и различни болести и превенцията им.
Рейтинг: 4.9


Коментари (0)

Напишете коментар

Вашето име:


Вашият коментар: Note: HTML не е преведен!
Рейтинг: Лош            Добър

Въведете кода за сигурност от картинката:




#{message}
#{time_ago}
При възникване на спор, свързан с покупка онлайн можете да ползвате сайта ОРС. Комисия за защита на потребителите. Областни дирекции по безопасност на храните - Филиал Пловдив.
Редизайн и разработка Web Design & SEO
© 2018 | Всички права запазени BioMall™